יום עצמאות בצל הקורונה בראשון לציון
יום עצמאות בצל הקורונה בראשון לציון

בעירייה אישרו קיום חגיגות שמרניות שיכללו שלושה רכבי תיפוף שיעברו בין מספר מוקדים בעיר והתושבים יוזמנו למרפסת לתיפוף על סירים וכל הבא ליד. עיריית ראשון לציון תמקד את חגיגות העצמאות לבני הגיל השלישי, כבאיות סולם מקושטות בדגלי המדינה יעברו בין מרכזי דיור מוגן ומקבצי הדיור לעולים ותיקים. שני נגני התזמורת הסימפונית הישראלית ראשל"צ יעלו על כל אחת מהכבאיות ויונפו לגובה על במת הסולם וינגנו מרפרטואר שירי ארץ ישראל היפה והטובה.

הפרויקט הוא שיתוף פעולה של העירייה עם כבאות והצלה ראשל"צ ומשטרת ישראל. שלושה די ג'יי יתקלטו מגג בניין העירייה וישדרו בחי בפייסבוק ובאינסטגרם העירוניים. האמן סטפן, תושב העיר, שהתגייס לא פעם ליוזמות קהילתיות בעיר, מתגייס גם הפעם להרים את המורל. לצד שישה רקדנים הוא יעלה בשידור חי בפייסבוק ובאינסטגם העירוני ממרכז הנוער התדר.

מוקדם יותר הודיעה העירייה על ביטול מופע הזיקוקים המסורתי ראש העירייה, רז קינסטליך, ביקש לשתף את הציבור בהתלבטות ומעל כ-11 אלף גולשים הצביעו בסקר בדף הפייסבוק העירוני כאשר כמעט כעשרת אלפים גולשים הצביעו נגד. "שמחתי לראות את ההיענות הרבה" אמר קינסטליך "אני מלא בגאווה מתושבי העיר שבחרו לוותר על הזיקוקים כחלק מערבות הדדית, זו המהות האמיתית של חגיגות העצמאות. חג שמח לכולם".

תגובות

תגובות

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here