מאות ציורים ברחבי העולם הנציחו את דמותו של הכדורסלן האגדי, קובי בראיינט, שנהרג לפני שנה עם בתו ג'ואנה בהתרסקות מסוק. גם ראשון לציון הצטרפה למחווה הבינלאומית כאשר דמותו של אחד מגדולי הכדורסלנים אוירה במרכז מגרש "השומר הצעיר" בשיכון המזרח.

בשנה החולפת יזמה עיריית ראשון לציון, באמצעות החברה העירונית ומינהל שפ"ע, את הפרויקט "מגרשים שמחים"- שדרוג והכנסת צבע למגרשי ספורט שנותרו מיותמים במהלך הסגרים. הרעיון היה לאפשר לקהילה מסביב למגרש, לקחת חלק בשינוי.

ראש העירייה, רז קינסטליך: "במשך חודש ביצענו שיפוץ תשתיתי למגרש המוזנח והלא שמיש שהיה במקום והפכנו אותו למגרש יפה, חדש וצבעוני. הפרויקט הוא חלק מהמדיניות שאנו מובילים לשיפור שכונות ותיקות בעיר. תיהנו מהמגרש".

האמן, בר מידני, שמרכז את הפרויקט, חילק מברשות ורולרים לתושבי שיכון המזרח ובאמצעות 350 ליטר צבע, השלימו את צביעת המגרש בצבעי קבוצת הלוס אנג'לס לייקרס, בה שיחק קובי בראיינט.

לפני מספר חודשים היה זה המגרש בשכונת רמת אליהו. עשרות צעירים ובני נוער, וגם משפחות עם ילדים קטנים, קשרו שקיות לרגליים, קיבלו מברשות ורולרים וניגשו למשימה. התוצאה: מגרש עם תבניות צבע בוהקות ולא שגרתיות ובמכרזו איור אייקוני בהשראתו של מייקל ג'ורדן, מי שנחשב אחד הכדורסלנים הטובים בתולדות ה-NBA.

סגן ראש העירייה, אבי חיים, המחזיק בתיק שפ"ע והוביל את הפרויקט, אמר: “פרויקט מרגש מאוד, לראות ילדים, צעירים והורים, כולם לוקחים חלק בשינוי חזותי למגרש הוותיק בשכונה. אין ספק שזו הצלחה שנשכפל אותה בשמחה".

תגובות

תגובות