המתנדבת ציפי ידעי וראש העירייה רז קינסטליך

"בכל משבר אנחנו מגלים עוצמות, כוחות וסולידריות שיש בנו ובעיקר יש לקהילה המחבקת בראשון לציון" כך אמר הבוקר ראש העירייה, רז קינסטליך, לכוכבה, אושרה, עליזה, ציפי ומתי. חמש מתנדבות מרשת נשים שנענו לקריאה והתגייסו למלא את השורות החסרות במוקד העירוני. "אתן בחרתן לתרום מזמנכן למען תושבי ותושבות העיר. גילתן ערבות הדדית, מסירות ומחויבות ושימשתן אוזן קשבת לפניות התושבים תוך מענה אדיב ורגיש. על כך אני גאה בכן ומוקיר לכן תודה עמוקה".

מאז פרוץ המשבר, מתמודד המוקד העירוני עם זינוק בכמות פניות התושבים ובמקביל עם מחסור בכוח אדם לאור מקרי בידוד, כמו בכל מקום עבודה. מנכ"ל העירייה, דודי גיל ויועצת ראש העירייה למעמד האישה, דנה אייזנר לביא, החליטו על פיילוט לשילוב מתנדבות מרשת נשים לעבודה במוקד.

"יצרנו את המתווה וזה עבד מצוין. קיבלנו נשים נפלאות ואיכותיות שנתנו ערך מוסף למוקד" אמר מנכ"ל העירייה, דודי גיל, והוסיף: "כשעושים מהנשמה, הכל עובד חלק". אייזנר לביא מוסיפה כי ההתנדבות במוקד העירוני היא בנוסף להתנדבות השוטפת שלהן ברשת נשים.

המתנדבת, מתי עזרא, מספרת: "אמרו לי שיש מחסור בכוח אדם ונעניתי בשמחה. רוח הנתינה לא זר לי, אני מתנדבת במוקד ומרגישה סיפוק אדיר שאני נותנת מענה לאזרחים בתקופה הזו". המתנדבת ציפי ידעי, שהיא גם גמלאית של העירייה, הוסיפה: "כשפרשתי מהעירייה, ידעתי שאתנדב בכמה מסגרות. אני מרגישה כאן בבית, אני מכירה את כל המערכות וזה עוזר לי לנתב פניות לטיפול".

מעוניינות ומעוניינים להתנדב במוקד העירוני?
פנו למייל danae@rishonlezion.muni.il או לטלפון 03-9682430

תגובות

תגובות