מאייה מזרחי עצמוני

כולם יודעים שהפוליטיקה מלאה בציניות, אהבה גדולה אין שם. אז מה הקשר בין זוגיות והרכבת הממשלה? קחו אוויר ותמשיכו לקרוא.

בנומרולוגיה, לפי שמות ותאריכי לידה אפשר לבדוק את מידת ההתאמה בין אנשים: התאמה זוגית, התאמה בתוך המשפחה (למשל: בין חמות וכלות/חתנים), שותפות עסקית, התאמה בין קולגות, בין מנהל לעובדים. . .

מאייה עצמוני גבאי

המנהיגים שלנו הם בשר ודם, גם להם שמות ותאריכי לידה, דרכם אפשר להבין מה הקשר ה"זוגי", כי אחרי הכל, כולנו עדים לכך שהכל אישי.

תהליך הרכבת הממשלה, שהוטל השבוע על בנימין נתניהו, הוא פתלתל, ציני ולא צפוי.

ניתוח המפות הנומרולוגיות נותן לנו הסתכלות נוספת על המצב, כפי שקוראי/ות המגזין כבר מכירים/ות. אפשר לקרוא בהרחבה על מפות נומרולוגיות כאן

ניתוח המפות הנומרולוגיות של נתניהו, בנט ולפיד מעלה נקודות חשובות שכדאי לשים אליהן לב במהלך השבועות והחודשים הקרובים:

  1. בנימין נתניהו
    המחזוריות שאנחנו מכירים מהטבע (עונות השנה וכו') קיימת גם אצל בני האדם, כחלק מהטבע. לפי הנומרולוגיה – כל 9 שנים. 2021 עבור נתניהו היא שנה מאתגרת, שנה שהדברים לא מגיעים אליו בקלות-אם בכלל, והוא צפוי להתאמץ בה על השגת מטרותיו הפוליטיות, מה שלא היה בשנים האחרונות. ב-2012 החלו בחקיקת החוק לפיזור הכנסת, אך אז נכנס והציל את ממשלתו שאול מופז עם מפלגת קדימה. 9 שנים קודם לכן, הפסיד נתניהו לאריאל שרון ז"ל במרכז הליכוד והפך לשר האוצר בממשלתו של שרון.

לפי המפה הנומרולוגית של נתניהו, שנת 2021 מסתמנת כשנה של שינוי ואף פרישה מהמערכת הפוליטית. השאלה: כיצד יפרוש? האם יפרוש בחודשים הקרובים במידה ו"גוש השינוי" יצליח להרכיב את הממשלה, או לאחר שהוא ירכיב את הממשלה וזו תקרטע עד כדי בחירות חמישיות? האם יפרוש לאחר השגת עסקה משפטית או הסכמה על נשיאות?

*בתרחיש כזה אגב, חשוב לשים לב מי יהיה ממלא מקומו מטעם הליכוד, תהיה לזה חשיבות מכרעת.

  1. ה"זוגיות" בין בנט ונתניהו
    המפות הנומרולוגיות של בנט ונתניהו מראות שאין ביניהם התאמה. להיפך, יש ביניהם דיסהרמוניה. הם חלוקים בנושאים נרחבים, לא מסוגלים לקבל החלטות משותפות, וקיימת התייחסות ילדותית, כשהאגו של שניהם דומיננטי.

את האבחנה הזאת שעולה מהמפות הנומרולוגיות, כולנו מכירים מההתנהלות ביניהם בעשור האחרון.

  1. ה"זוגיות" בין בנט ולפיד
    לפי תאריכי הלידה של לפיד ובנט ובחיבור המפות הנומרולוגיות שלהם, נראה שקיים ביניהם חיבור חזק, שקשור בהובלה, בהתרחבות, בהצלחה משותפת, ורק אגו יכול לשבור חיבור כזה. לפי המפות הנומרולוגיות שערכתי, שני האישים יכולים לעבוד יחד, הם משלימים זה את זה בנקודות המבט השונות, שמכסות בנושא הפוליטי את כלל החברה הישראלית. אגב, התאמתם מבחינה נומרולוגית נכונה גם לשותפות עסקית או הובלה משותפת בכל ארגון או עיסוק אחר ואינה רק בשטח הפוליטי.
  2. נפתלי בנט – התעלומה
    תעלומה – אין לי מילה אחרת לתאר זאת. נפתלי בנט בבחירות האלו באמת בגדר תעלומה. לפי תאריך לידתו, 2021 היא שנה של הכרעה מבחינתו לגבי מצבים שכבר עמד בהם בעבר, כולל תמיכתו בנתניהו. כרגע, בניגוד לרבים מהפרשנים הפוליטיים שסוברים שבנט יתמוך בממשלה עם נתניהו כמו תמיד, אני מאמינה שהחלטתו עדיין אינה מגובשת. לכן זאת תעלומה. כי הוא עצמו טרם החליט.

נפתלי בנט נמצא בשנה נומרולוגית אישית מספר 6  (אפשר לקרוא בהרחבה מה זו שנה נומרולוגית אישית כאן )

שנה 6 מאופיינת בהכרעה: פרידה או יישור ההדורים, בכל תחום בחיים (מערכת יחסים זוגית, מקום עבודה, וכו'). אצל בנט פרידה בתחום הפוליטי תתבטא בהליכתו עם "גוש השינוי", בעוד יישור ההדורים יתבטא בהליכה משותפת עם נתניהו.

כמובן שלא ניתן לחזות מה בליבו ומהם שיקוליו של נפתלי בנט, אבל בהסתמך על המפה הנומרולוגית שלו לפיה הוא מאלה שלא מפחדים "לקחת סיכון", (אצלו בדרך כלל זה מחושב), יתכן בהחלט שאם יציעו לו את תפקיד ראש הממשלה ברוטציה עם לפיד, הוא יחבור אליהם. זאת כשברקע עדיין קיימת גם האופציה ליישור ההדורים עם נתניהו.

לפי תאריך הלידה שלו נפתלי חכם מאד, מניפולטיבי, דיפלומט אך גם נוטה למצבי רוח תכופים ולא ניתן לדעת עד לרגע האחרון מה עובר בראשו. תוסיפו לזה את השנה הנומרולוגית האישית – שנת ההכרעה שהוא נמצא בה, ותבינו למה קראתי לו "התעלומה".

לסיכום
בתנ"ך ראובן היה בכור בניו של יעקב ובכור השבטים. כולנו יודעים שעם הבכורה מגיעה גם האחריות. נקווה שראובן שלנו, נשיא המדינה ריבלין, יהיה המבוגר האחראי ויעשה ככל שביכולתו כדי לחסוך מאיתנו הליכה לבחירות נוספות.

חבר'ה, תפילה תמיד עוזרת, נדמה שעכשיו זה מה שנשאר לנו לעשות.

מאייה – יועצת ופרשנית נומרולוגית, בגישת "נומרולוגיה פורצת דרך"

אהבת את הפרשנות הנומרולוגית?

אפשר לקרוא עוד על הנומרולוגיה באתר: https://mayama.co.il/

או בדף הפייסבוק:  https://www.facebook.com/mayama.co.il

תגובות

תגובות