"לא ננוח ולא נישן עד שנגיע לכולם" – מינהל שילוב חברתי בעיריית ראשון לציון יצאו למבצע רחב היקף של חלוקת סלי מזון לחג הפסח. במסגרת המבצע חולקו 3500 סלי מזון וארוחות חמות לקשישים תושבי העיר המוכרים לשירותי הרווחה העירוניים. החלוקה התבצעה על ידי מתנדבים מהעיר וגופים ועמותות שונות שלקחו חלק במבצע, בהם משטרת ישראל, מערך הכבאות וההצלה, עמותת "לוחמים ללא גבולות", עמותת "תופעת טבע", עמותת "העטלפים" ועוד. כולם נרתמו על מנת שאף קשיש לא יישאר רעב בחג הפסח הקרוב. המבצע לחלוקת סלי המזון החל ביום ראשון ויימשך עד כניסת חג הפסח.

ראש העירייה, רז קינסטליך, שהשתתף היום בפעילות, אמר: "לא ננוח ולא נישן עד שנגיע לכולם. יחד נעבור את מגפת הקורונה. עיריית ראשון לציון תמשיך לתת את התמיכה והמענה לתושביה. אני מעודד מאוד מכמות המתנדבים הרבים שמתגייסים לתת יד ולסייע בחלוקת סלי המזון, במיוחד עבור תושבים וותיקים ואנשים בעלי צרכים מיוחדים. זה מרגש אותי כל פעם מחדש. אנחנו עושים מאמצים אדירים על מנת להגיע אל כל התושבים הזקוקים לסיוע."

סגן ראש העירייה ומחזיק תיק הרווחה, מוטי עג'מי:" זהו המשך ישיר לעשרות אלפי סלי המזון, המנות החמות והתרופות שחילקנו בשבועיים האחרונים. מחמם את הלב לראות את ההירתמות של המתנדבים ועובדי הרווחה לסייע לקשישים ולאזרחים הוותיקים בשעה מורכבת זו. הערבות ההדדית היא זו שתסייע לנו לעבור את התקופה הזאת בשלום."

תגובות

תגובות