שובל איטח מגן יבנה. צילום אילן מד אופ

שובל איטח, בת 26, מגן יבנה, החליטה לצאת ללמוד גם רוקחות, גם רפואה סינית וגם תואר בכימיה וכשסיימה את הלימודים החליטה בגיל צעיר שהיא רוצה להיות עצמאית ובאמצע הקורונה בקיץ 21 היא פתחה קליניקה על שמה לטיפולי קוסמטיקה בביתה בגן בינה תחת השם "SHOVAL ITACH BOUTUQUE SKIN CARE".

כשנשאלה למה רצתה לצאת לעצמאות כל כך מהר ולמה בחרה דווקא בקוסמטיקה ענתה " תמיד הייתה לי תשוקה לזה, אבל לא ידעתי איך אני מיישמת את זה באופן מיוחד שגם יהיה שונה מקוסמטיקאיות אחרות. כל התחום מאד עניין אותי, לא רק הקוסמטיקה אז יצאתי ללמוד רוקחות, רפואה סינית, ועשיתי גם תואר בכימיה על מנת שיהיה לי מגוון רחב של ידע להציע ללקוחות שלי – היה לי חשוב לתת מענה ולעזור בכל דרך שאני יכולה למגוון בעיות עור" מספרת שובל איך התחילה.

שובל איטח מגן יבנה. צילום קרן שובל

כיום שובל נמצאת בזוגיות, משקיעה את מרבית זמנה בלקוחות שלה בקליניקה, ומספרת כי מאז ומתמיד היתה פדנטית ופרפקציוניסטית, היחס הבינאישי הוא סופר חשוב לה, היא דואגת להכיר באמת את הלקוחה שמגיעה אליה, תומכת בה כשעולות בעיות, פותרת לה בעיות עור שמציקות לה, מתוך ידיעה שהיא באמת באמת סומכת רק על עצמה שתעשה את העבודה.

"הדבר שהיה לי הכי חשוב זה לדעת שהצלחתי, מספרת שובל, "ההצלחה שלי היא לדעת מה אנשים אומרים עליי לאחר הטיפול, באיזו תחושה הם יוצאים מהטיפול ומהקליניקה שלי והיה לי חשוב כמובן גם להתפרנס, אבל רק ממה שבאמת מגיע לי ועל מה שאני עובדת עליו קשה"

כשנכנסים אליה לקליניקה אי אפשר להתעלם מכמות התעודות שמעטרות את הקליניקה שלה, בנוסף היא גם אוהבת להתחדש כל הזמן עם טכנולוגיות חדשות ולהביא את הבשורה הבאה מבחינת חידושים לטיפולים שלה. בדיוק זו הסיבה שהכניסה את המכשיר של חברת מד אופ הישראלית לארסנל הטיפולים החדשים שלה "אני הולכת ובודקת כל דבר ועוקבת אחרי כל התפתחות טכנולוגית בתחום והיה לי ברור שמד-אופ אסתטיק טכנולוגיה היא חלק בלתי נפרד מהקליניקה שלי. זו חברה טכנולוגית כחול לבן שפיתחה מכשור מהמתקדמים שיש בתחום לטיפולי עור ועם רמת שרות ואמינות מהגבוהות שראיתי- חשוב לי לשמור על הערכים הללו אצלי בקליניקה".

הלקוחות שבאים לשובל הם מגוונים בדיוק כמוה, תוכלו בביקור בקליניקה שלה, שכבר הפכה מוקד עלייה לרגל מכל רחבי הארץ ובמיוחד מגן יבנה, למצוא לקוחה בת 86 וגם אחריה יכולה לבוא לקוחה בת 9 עם אמא שלה שצריכה עזרה.  לכל לקוחה היא עושה אבחון אישי לצרכים ולבעיות האישיות שלה ומתאימה לה טיפול משולב שכולל מכשור טכנולוגי, חומרים פעילים וגם עבודת ידיים, כדוגמת עיסוי באבנים חמות. אבל מה שבטוח שלצד הטיפול המקצועי, שובל גם מתבלת בהמון מסירות, אהבה ונתינה.

ומה לגבי התוכניות שלה לעתיד? היא רוצה לעשות דוקטורט בכימיה וליצור את המוצרים והחומרים שלה, שיהיו "החידושים הבאים" בעולם הקוסמטיקה. בנוסף היא חולמת על התרחבות ועל הקמת מכון גדול יותר שבו היא תכשיר נשים צעירות כמוה, חלקן חברות שלה מהכיתה, וביחד הן יצרו מקום הרמוני ואידאלי ויגרמו להמון אנשים ובעיקר לנשים להיות מאושרים אחרי טיפול בפנים ובכלל בעור שלהם.

תגובות

תגובות